Trött som en död sill.

Morgonträningarna har dragit igång igen, suck. Hoppade i vattnet kvart i 6 imorse, mycket jobbigare än vanligt att stiga upp innan tuppen ens vaknat. Men skönt att inte ha skola, så jag kan åka hem och sova efter. Men tror ni jag gjorde det då? NEJ!
Skjutsa mamma till gymmet och hann med lite julklappsshopping idag igen. Jag är inne i det här nu, snart klar med alla födelsedagspresenter och julklappar! Sen fika med mor och lite food-shopping.

Jobbet idag var väldigt jäspigt. Så trött! Satt inne i äventyret, där det brukar vara sjukt varmt men idag sjukt kallt. Bra att jag tog shorts på mig då! Fläktarna fungerade inte så det blev ånga i halva äventyret vissa stunder. Och varmvattenpumpen håller på att bli utbytt så vattnet är kallare än vanligt, bubbeln var inte ens något varm och det fick jag höra minst tio gånger idag!
Idag kan jag späda på "det finns folk till allt". För det gör det verkligen! Ush!

Nej hujeda mig nu orkar jag inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0