Status: Arbetslös

Status: Arbetslös



Japp, där är min fina groda som Deniz vann åt mig på Liseberg!
Förövrigt var det sjukt länge sen jag var på Liseberg. Hade typ glömt bort hur roligt det egentligen är. Åkte nästan allting. Tyvärr var det rätt så fett med folk plus att Kanonen gick sönder, men hann åka den en gång alla fall :D
Åkte "Uppswinget", och för er som inte åkt den: ÅK DEN INTE!!! Sjukt läskig! Dock är jag höjdrädd plus att mitt "bälte" satt inte åt ordentligt så det var sjuukt läskigt..

Idag då. Har hunnit varit hos arbetsförmedlingen, så nu är jag inskriven som arbetslös. Känns inte för bra :P haha. Ikväll blir det Liseberg igen, men inga karuseller. Bara träffa PH och Raweki :)

Nu ska jag göra mat!
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0