Vuxenpoäng

Vuxenpoäng

Mår inte för bra idag. Magen värker som utav helvete.. Men det stoppar inte mig!
Åkte in till stan efter vår sena frukost för lite inköp av bläck till skrivaren plus en tröja till moi :) Sen blev det till att gymma. Kommer säkert ha träningsvärk imorgon. Som sagt, inte så tränad längre.

Deniz -sovtutan- ligger just nu och sover (typ med boken i handen). Själv har jag precis läst lite i "Män som hatar kvinnor". Kommit en tredjedel typ, det är bra för att vara mig :D Ska börja läsa massa nu när jag inte har nån skola längre ;)
Ska skriva ett CV med. Mitt gamla ligger på datan hemma som är total kraschad. Så blir det nog arbetsförmedlingen i veckan. Läskigt vuxet..

Nej nu ska jag hoppa i sängen och väcka sovtutan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0