Ingen vanlig dag

Ingen vanlig dag

 
Jag vill ha sommar och värme! Det är liksom juni nu, mitten av juni! Var någon som sa till mig att det aldrig varit såhär kallt som det är nu. Jävla global uppvärmning!

Nu sitter jag hemma hos D :D Blev en spontan biljettbokning efter att jag inte fick jobba midsommar eftersom badhuset skulle ha stängt.. Och imorgon är det ju midsommar! Blir lite grillning och mys hos Gustav.

Avslutar denna dag med ett fyrfalligt leve för ISABEL SVENSSON som blir inte mindre än 20 år idag, och hejdå tonåring ;)
hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!!
Grattis till dig tjejen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyrfalligt? Haha

2009-06-19 @ 14:34:48
Postat av: Evelina.

Fyrfaldigt då!!

2009-06-21 @ 18:29:49
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0