Fri frakt på Nelly.se

Fri frakt på Nelly.se!

Det blev tillslut ingen utgång för min del. Var tänkt att gå och heja på mina snyggingar till vänner på Otten, men ack nej! Tränade, lite lite, (första gången på kanske 2,5 veckor), inte bra inte bra. Därför blev det hemmakväll.
Men det var lite små tur det. Var inne på Nelly.se och fick mig en kuvertväska till balen PLUS en klänning av Papsi :) Även lite mer efterskickningar blev det.
Passa på, gratis frakt på Nelly.se veckan ut!

Pratade även ett "litet" samtal med D :) var tänkt max 5 min, liksom bara "hej, hur är det? vad gör ni?" - typ. Men vart desto längre, men inte så konstigt! Bara det inte kommer en mega telefonräkning sen..

Nu ska jag friska upp mig med chips och glass till Jumper :) En bra film, även om det var dålig kvalité. Så hoppas att den är ännu bättre med bra kvalité den här gången.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jumper, visst såg väl vi den någon gång? har för mig att jag har sett den hemma hos dig.. :)

2009-03-27 @ 21:38:32
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0