Med försök över högt och lågt

Med försök över högt och lågt

Jaa, så hette Stefan Holms och hans mentala rådgivare Christian Augustssons föreläsning om Mental träning och Stefans fantastiska karriär ikväll i Folkets hus i Motala. Hade förväntat mig mycket mer, men det gavs ändå en liten funderare.. 

Var även hos läkarn idag. Fick inte ut mycket mer än vad jag trodde; virus på virus så får ta den tid det tar att läka och sen lindras den eländiga hostan med hostmedicin. Fick även 3 andra recept utskrivna, känner mig inte alls som ett vandrande medicinskåp nej nej.
Efter doktorbesöket blev det en snabb runda på stan med mor. Försökte hitta smycken, men slutade istället med en blommig "tunika", men som i mitt fall ska användas som en sommarklänning. Bevis på att det finns fördelar med att vara kort!

Halv ligger nu i min otroligt sköna säng, nyduschad och sovklar med bärbara i knät. Nyduschad är en underbar känsla alltså :)
GOD NATT people!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej, allt bra med dig? =)

2009-03-25 @ 15:15:35
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0