Symaraton

Symaraton

Idag har jag varit flitig, och hunnit med väldigt mycket!
Vaknade vid 9 och hade huvudvärk, men det hindrade inte mig. Började med "min nya frukost", får se hur länge det håller i sig. Plocka upp lite på rummet, sen bar det av till stan med pappa för att uträtta lite ärenden. Gick och kollade smycken till balen, och jag fick min första studentpresent. (Lite tidigt jag vet men ska ha det till balen så), halsband och armband. Pekade även ut en annan student-/ födelsedags present. Sen fick vi inhandla lite småsaker, plus luncha på det vårt vanliga Thai-ställe.
Köpte även lite tyger, bland annat svart satin som vi ska göra en sjal av (även till balen), och korall-/puderrosa tyg som jag precis gjort en kjol utan :) Resultatet:
Total kostnad: 91kronor!!

Väldigt enkel att göra, och lätt att matcha. Jag är nöjd :)

Klippte även av mina monkijeans till shorts. Resultatet:

Jag laddar inför våren och sommaren som ni kanske märker. Det bär ju av till Frankrike på fredag morgon. Just nu är det visserligen regn och 13 grader. Men jag tar med mig sommarkläder för att få känslan, bara dra på sig ett par strumpbyxor under om det är så. Vi är trots allt 10 mil från Barcelona..

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt! Du är ju en hejare på att fixa:).

Jag letar också efter den perfekta jeansskjortan, MQ har ju en som är ganska så najs. Den där på Zara såg ju himla fin ut, kanske ska ta och kolla in den jag som ändå har rätt nära...:)



Ha det så bra i Frankrike och hälsa alla från mig!



Kram Frida

2009-03-30 @ 10:40:05
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0