Happy-face

Happy-face


Okej får ursäkta bilden, den är faktiskt från träningslägret därför det ruffsiga håret, det osminkade ansiktet och de svullna påsarna under ögonen :P
Men tyckte bilden förklarade min känsla just nu ganska bra; JAG ÄR GLAD :)
Åkte iväg till träningen, verkligen inte på humör för att simma ute i det kalla. Men medan jag cykla dit for alla molnen bort och det blev jättevarmt och skönt! Happy-face! Vi var även ganska få på träningen, riktigt skönt. Och nu hade jag ett sånt där pass som man mår lite små illa efter för man tagit ut sig så. PLUS att dte kändes i gnet-musklerna, det var evigheter sen! Happy-face!
Och brännan bättrades på också :) Dock väldigt fula märken men tror inte det syns så mycket -tänker på balen eftersom jag har en tub-klänning.
Mamma och dom var hemma från tävlingen när jag kom hem med, fick mig en medalj plus en ny träningsbikini :D tjohoo! Happy-face!

En riktigt happy-face eftermiddag! Träffade även John i simhallen idag, det var också lite happy :)

Och idag är det inte mer än 7 dagar, en vecka, tills Deniz kommer hem till Sverige. HAPPY-FACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0