Raindrops fallin on my head

Raindrops fallin on my head

Nja dagen var inte alls för bra.
Började med att åka till Kungsgård, för att ha det sista provet på gymnasiet någonsin! Tjohoo. Gick dock inte allt för bra. Läraren hade med saker på provet som vi inte ens skulle läsa på.
Sen blev det cykla till skolan i regnet, väldigt blöt när jag kom fram. Där blev det film, JFK, lunch och lite smått plugg innan jag for till stan och mötte upp mamma. Hon tvingade ner mig till tandläkaren för akuttid, hata visdomständer! Åkte och sola för att vänta in tiden, (behöver få lite färg nu när snart Deniz kommer hem och är brun som en pepparkaka!). Sen blev det tandläkaren som sagt. Rejält sår inne i mun runt tanden, fick välja mellan att gå och ha ont och låta det läka självt eller dra ut hela tanden. Och så klart väljer jag att gå och ha ont. Fan dra ut tänder, never in my life!
Sen blev det träning, inomhus faktiskt. Bassängen ute är det fel på, är bara 23 grader och något för kallt för att simma i enligt oss förståndiga simmare. Dock inget roligt pass, 20*200, men sån tur hann vi bara 10st :)

Och som sagt, regnet har öst ned i princip hela dagen.
Och ett tips till er andra! Om det regnar, använd inte en röd plastpåse på dne blöta sadeln på cykeln, (om ni inte vill bli blöta i rumpan alltså). Jag gjorde misstaget och fick åka hem med en stor röd fläck där bak. Undrar hur många som trodde att jag hade mensat ner mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0