Snart är det jul igen.

Fick hoppa in och jobba idag, åtta till ett. Lugnt och skönt, bara sitta i receptionen. Sen skulle jag åka och handla, men då var både ica och willys stängt i hageby. Ofta! Så fick åka till andra sidan stan och handla. Nu äntligen hemma igen!

Idag är det exakt en månad kvar till julafton. Tiden går så himla fort. Inte långt kvar tills Deniz kommer hem heller. JIPPIE!
Vet inte om jag sagt det men i helgen köpte jag biljetten till USA :D Hittade enn under 5000kr! Åker 8 mars och blir borta till 27e :) Sen bliir det Mallorca nästan direkt när jag kommit hem. Tackar ju inte nej till att semestra i Florida!


Kommentarer
Postat av: Deniz

Det där är en vacker bild! Vi är så söta ihop <3 Älskar dig gumman!

2009-11-24 @ 22:54:55
Postat av: Malin

Åh! Låter helt underbart, är så glad för eran skull! Puss puss :)

2009-11-25 @ 21:31:50
URL: http://malinekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0