Tredje dagen på SM i Göteborg.

(Deniz skriver för eve glömmer visst att det finns en 3e och 4e dag på SM)
Hej kära dagbok. Idag simmade jag bara lag, 4x200fr. Simmade helt okej. Min nacke är jättedålig och har tyvärr inte blivit bättre. Fick sista sträckan för att se om jag skulle gå fullt ut eller inte beroende på hur vi låg till. Har smort in mig i massa tigerbalsam, eller vad det var, nu och hoppas på att smärtan går ner till 100fj imorgon! Deniz tror jag kan göra en riktig bra tid där. Får hoppas på det!
Det togs en sväng in till centrum med. Känner konstigt att vara i samma stad jag blev förälskad i världens bästa kille på jorden. Saknar honom så himla mycket men snart kommer han hem! Kommer bli undervart att ses igen. 24 dagar tills han sätter sin fot på svensk mark igen! Japp jag håller koll, jag är en bra flickvän.
Träffade även hans familj idag som var där och hälsade på mig! Gud vad jag saknat dom! Dom köpte tillome ett telefonkort till mig så jag kan ringa honom! Underbara! Och lilla Håkan! Vad stor han har blivit! Han satt där och åt kanelbulle och frågade mig en massa frågor xD
Love you my man

--

Älskar dig min Evelina :)
Första bilden på oss som ett par i Gbg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0