Ännu en tävlingshelg avslutad.

Tävlingen gick väldigt ojämt i helgen. Började med pers på 50br och sen 7,5 sek över på 200me. 100me var nog det bästa loppet, missade pers med 4 hundradelar och SM-kval med 6 hundradelar. Lite småsurt.
Men helgen var ändå riktigt rolig. Träffade Anna igen vilket var nästan en månad sen nu. Dock passade hon inte i den nya badmössan och t-shirten ;) Träffade även Bella-plutten! Riktigt härligt att prata och umgås med henne igen.

På kvällen blev det middag hemma hos Ante. Gott! Sen hem och somnade verkligen direkt! Tävlingar sliter på en. Sov riktigt länge idag, och har inte gjort speciellt mycket mer än att samla lite energi. Leta efter en ny dräkt också, hitta en billig! Bra när man är fattig ;)

Snart ska jag ner till badet med saker till Sebbe. Vilken snäll syster man är! Men vet inte om jag är så lat att jag tar bilen, eller tar tag i cyklandet. Den stora frågan just nu..

Uppdatering från USA: Deniz har rakat håret! (han vågar göra det när inte jag är i närheten, haha). Han var även på sin första amerikanska fotbolls match igår. 80000 åskådare! Kan tänka mig att det var drag. Annars är det som vanligt; träning, skola, träning, plugga, sova, äta. (man hör direkt när dom har haft ett dunderhårt pass i telefonen :P).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0