Jag saknar det.

Trött trött trött. Speciellt trött på läkare och medicin! Skulle hämta ut min medicin mot inflammationen idag. Slutade med att jag åkte till apoteket i Hageby, medicin centrum i stan, apoteket i stan och medicin centrum igen, och ingen medicin! Jag ska försöka klämma mig in mellan två av min läkares patienter imorgon för att få den jäkla medicinen..

Idag var jag ledig. Skönt, sov länge sen gym med mor, medicin-jakt och till sist träning. Lagade middagen också, blev riktigt gott. Roligt att testa nya grejer :)


Jag saknar närheten.
Jag skanar kramarna.
Jag saknar pussarna.
Jag saknar myset.
Jag saknar de långa telefonsamtalen om kvällarna.
Jag saknar de långa timmarna i swebussarna.
Jag saknar vasa-kebab.
Jag saknar salladen.
Jag saknar Göteborg.
Jag saknar backgamond.
Jag saknar bluff.
Jag saknar att retas.
Jag saknar att somna intill dig.
Jag saknar att titta dig i ögonen och säga "vet du en sak?".

Jag saknar dig, min älskade Deniz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0