Kan vi mötas halvvägs?


Jag saknar min Deniz!

Hämtade mamma och moster på flygplatsen imorse. De såg utvilade (trots att de bodde granne med ett discotek) och fräscha ut (solen förstod jag nu vart den hade tagit vägen). Hann med ett kortis till gympass efter det och sen skjutsa Sebbe till skolan och mamma till affären. Ett väldans skjutsande nu när det inte bara är pappa som har körkort.

Simträningen idag gick inte alls bra idag. Bröt, igen. Min fot mår inte bra igen. Medicinen hjälper inte nånting och har nog blivit imun mot alla dessa salvor. Borde nog vila några dagar, men det blir som en ond cirkel. Jag vill tävla i helgen! Jag vill inte ha ont i helgen. Jag vill simma bra i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0