Mitt happyface.

Ni kan inte gissa vad jag gjorde idag! Jag provjobbade :D Som badvakt, 3e jobbet på badhuset nu haha, men vad gör det? Bra att allt är på samma ställe. Så nu börjar jag få lite fullspäckade dagar. Fick schema för två veckor framåt och jag jobbar nästan alla dagarna (vardagar). Riktigt skoj :) I need the money!
Så imorgon ska jag jobba hela förmiddagen och lära mig kassan och så. Sen blir det simskolor och sen träning. Fullspäckad dag. Men det är jag lycklig för, jag börjar få iordning på mina dagar :)

Hann även med att besöka Citykliniken för första gången idag med. Rekommenderar det! Kollade upp min fot, han skickade efter ett special bandage som ska ta bort min "knöl", och sen gick han igenom hela kroppen. Hittade fel i ryggen som kunde bidra till min fot. Blir att fortsätta med medicinen och verkligen känna efter på träningarna nu. Men jag tror hans behandling gav lite resultat, hoppas alla fall :)

Idag åkte Christin till storstaden, för imorgon flyger hon till varmare bredgrader nämligen Australien! Lycka till bruden :)

Nu ska jag ringa min älskling på andra sidan jordklotet! 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att du blir kvar på badet, nu vet man alltid var man hittar dig ;)

2009-10-07 @ 20:20:45
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0