My other home.



Idag började dagen med morgonträning. Denna gången blev det att åka dit själv med bilen för lillebror är sjuk. Tråkigt, vi som skulle till Linköping imorgon med mor och far för lite shopping, men får se hur det blir. Kanske bara blir tjej-shopping :)
Sen var det alla fall dax för jobb = badet så det var inte så långt. trivs verkligen där. Riktigt härligt gäng alltså!
Och därefter träning igen. Hela dagen spenderades alltså på det kära badhuset.

Fick tag i medicinen idag, plus att Lotta (min gamla sjukgymnast) kollade igenom mina fötter och gav mig tips så nu hoppas jag allt att den här skiten ska försvinna!

Fick min nya badddräkt idag med. Sjukt liten, men blir väl större sen :) Nu ska jag äta, klyftpotatis och kött mums, men får nog banta lite om jag ska komma i mina gamla baddräkter igen som sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0