Söndag

Då var snart ännu en helg avslutad. Jobbat alla dagar, lite mer vissa dagar - fick gå direkt från cafeterian till badvakt och sen snabbt hoppa in i cafeterian och stänga och sen tillbaka till badvakt hela kvällen. Men jag får ju pengar alla fall och det tackar jag inte nej till!

I fredags blev det fredagsmys tillsammans med Linda, Chrille och Arvid. Mysfaktorn var hög (speciellt mellan turturduvorna C och A) med godis och idol. Gott och tjockt, det gillar vi!
Igår pratade jag med Denzi också. Åh va jag saknar!

Snart bär det av till träningen. Får se hur mycket träning det blir. Vaknade imorse och mådde inte allt för bra, men klarade jobba alla fall men mår fortfarande inte toppen. Min kropp kanske blivit lurad, jag drömde nämligen inatt att jag var väldigt väldigt sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0