Hard work work

Hard work work

Det är väl självklart att det ska börja spöregna när jag ska sätta mig på cykeln och åka mot jobbet. Men sån tur är har jag en snäll pappa som kommer och skjutsar mig :) Dagens lyx!
Har lämnat ett cv idag, och ska nu innan jobbet lämna två till. Jag är i desperat behov av ett jobb! Och arbetsförmedlingen gör inte allt för mycket. Om de ens gör någonting alls. Känns så alla fall.. 

Första morgonträningen igår som sagt. Löpning med Erik. Bland annat intervaller och max i backe. Det var jobbigt! Men det lönar sig, träningsvärken sitter redan fint. Gymmade på den lite idag också, så imorgon kommer jag nog inte kunna gå!

 Nej som sagt, nu ska jag allt kila iväg. Pappa kommer nog snart. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0