Wouldn't that save you?

Precis utanför vårt vardagsrumsfönster springer det runt kanske 50 dagisbarn i olika färglada västar med sina hemmagjorda drakar. Jag tror allt det är någon sorts tävling! Tror nog jag ska snickra ihop mig en och springa ut till dem..

Idag var det skönt att kunna äta frukost i lugn och ro. Igår våldgästades vårt kök av två män som skulle byta ut vår fläkt till spisen så det var lite ont om plats när jag skulle äta..
"Åh ursäkta mig ska bara sträcka mig efter osten?"
"Ja, skulle du kunna sträcka mig min skruvmejsel?"
Ungefär så ja..
Mamma väckte mig imorse också, så kunde inte somna om. Om jag minns rätt går deras flyg om cirka 10 minuter. Lyllos dom!

Idag har jag förresten kommit på varför det finns så många barn som har lotsas kompisar. De borde ju vara de bästa kompisarna, snackar inte skit, jättebra lyssnare.. They'll save you day. Barn är fan smarta alltså!

Nej, nu minsann sitter alla barnen på gräsmattan och fikar! I'll be right back..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0