Dag för dag.

Söndag: Andra och sista dagen på tävlingen i Motala. Blev ganska bra resultat idag med.
50fj försök: 28,6 vidare med bästa tid till final, final: 28,3 och kom 2a.
100br försök: 1,13,5 nytt pers o kubbrekord, final: 1,13,0 pers och klubbrekord igen, 4a.
Helt lyckad helg som sagt, hade räknat med katastrofala tider så jag är nöjd.

Måndag: Inte världens bästa dag. Klump i magen hela dagen och träningen gick skit.
Men jag köpte nya datan idag så då är jag lite gladare, välbehövligt! Det blev en Mac Book Pro med 13" skärm, precis den jag ville ha och för 1500kr mindre än vad jag räknat med!

Tisdag: Uppe innan tuppen för morgonträning. Suck! Hem för att sova men chefen ringde nyss så ska in 2 timmar för lite jobb. Ikväll träning och sen inviga datan med en skype-dejt!

Nu ska jag försöka hinna med en powernap så jag orkar med dagen!
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0