Eve tipsar!

Några tips på hår- och hudvårdsprodukter:

L'oreal Absolut repair: Reparerar och ger styrka till mycket skadat hår.
Själv har jag schampo och inpackningen och det fungerar verkligen! (Speciellt inpackningen).
Matrix Essentials solutionist (clarifying schampoo): Rengör håret grundligt från stylingprodukter utan att ta bort hårets naturliga oljor. Själv brukar jag fräscha upp håret genom att göra ljusa slingor då och då, och är alltid rädd att håret ska bli grönt av kloret. Men detta schampo förhindrar det, och skulle du fått grönt hår tar det garanterat bort den gröna färgen! (ca 120:-)
Jag hade väldiga problem med min hud för några år sen. Testade alla olika produkter men det kom alltid tillbaka. Tills en dag då min far kom hem från ett besök på apoteket. Räddaren i nöden:
Basiron wash gel. Tar det varje kväll och det fungerar utmärkt. Visst, jag har ju inte fått den felfria huden jag alltid drömt om. Men nu uppkommer en finne bara någon gång ibland. (129:- Apoteket)
Jag har hört (från flera) är det inte bara en enda produkt som ska fungera. Man behöver en bra wash gel, ett bra ansiktsvatten och en bra lotion så huden blir ren och sen återfuktad. Man ska även peela ansiktet någon gång i veckan.
Underskatta inte apoteket! Själv kör jag på många av ACO's hudvårdsprodukter, som deras hudlotion och den är den bästa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha evelina=D läste du mitt inläg;P

2010-04-29 @ 20:31:43
URL: http://vilhelminan.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha evelina=D läste du mitt inläg;P

2010-04-29 @ 20:31:44
URL: http://vilhelminan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0