Klackarna i tacket!

I lördags blev det jobb hela dagen. När vi, Chrille och jag, slutade kl 7 traskade vi hem till honom för en middag me kasler, grönsaker och pasta. Därefter mötte vi upp Marlow för att sedan hitta till Nikkos fin fina lägenhet. Där hoppa jag in och spelade bear-pong direkt och vann 4 gånger i rad (tror jag). Är jag grym eller vad!
Efter en riktigt bra förfest drog vi vidare till Deli för att starta igång benen lite för att sedan dansa hela kvällen inne på Trappan.  Bra kväll!

Jag & Malin.
(Mina bilder kommer in på facebook så fort jag har tid! Så nu kan ni sluta tjata, haha)

Kommentarer
Postat av: Linda

men du la ju inte upp alla bilderna ju ;) dock kanske orsaken är för vi inte blev så vackra på resten :P haha ;D

2010-08-04 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0