Min sista natt i Sverige på väldigt länge.

Då har en till dag bara susat förbi.
Började med lite chill på förmiddagen tills vi hämtade lille Håkan på förskolan. Därefter in till stan för att dumpa mig där medan de andra två gick på bio, Shrek! Själv strosade jag runt bland alla butiker och införskaffade mig det sista inför resan och även lite nytt till garderoben. Kan ju aldrig bli för mycket kläder ;)
Har precis haft ett samtal med mor min och ska börja fixa det sista i packningen lite.

Det här blir förmodligen min sista natt i Sverige på väldigt väldigt länge!
Ska försöka vara så aktiv jag kan här på bloggen under min USA vistelse. Kanske till och med startar upp en ny blogg tillsammans med min andra halva Deniz för att uppdatera om våra äventyr. (Men då länkar jag er till den här).
Ha det gött i kalla mörka Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0