Gator Holiday Classic.100

Nu ligger jag i sängen på hotellet och kollar Harry Potter. Alla försöker verkligen få mig att tycka om det!
Just nu pågår, som några av er vet, svenska mästerskapen i Stockolm. Skypade med mina vänner Linda, Anna, Rebbe, Michelle och Nikko där. Så otroligt härligt att se och höra dom igen, även om internetet här är världens sämsta och jag hörde bara en del av vad de sa. Lycka till imorgon och simma snabbt hörni!

Resultaten har varit lite blandade. Sänkte mig ytterligare i 100br finalen till 1.06.0 och slutade 4a.
Idag var det 200me där jag kom 9a så vidare till b-final. Sänkte mig 4sek i finalen och hade 2.08.0. 50fr blev det exakt samma tid som min lagkompis Ashley och förstås så kom vi delad 8 plats och skulle simma om. Men jag var "snäll" och gav henne den finalen och körde själv i b-finalen. Med världens sämsta målgång med världens längsta glid hade jag 24.7 tror jag.


Bild från tävlingen, jag på bana två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0