Power.



Har inte blivit mycket bloggande på senaste tiden, men jag har mina orsaker. Jag har väldigt mycket viktigare saker att fokusera på just nu. Det sliter på en. Jag skulle aldrig klara av att vara kändis och vara omringad av media hela dagarna. Senast nu i kväll när vi bara satt och kollade på film några stycken kom en TV-kanal och knackade på dörren för de ville ha en intervju.

Jag är glad för allt stöd jag kan få, det är inte lätt. Och jag är oerhört tacksam för er som redan hjälper till!
GULDVÄRT! Men det är bara fortsätta kämpa. In Lochte we trust, som sagt!

Individually we are one drop. Together we are an ocean!

Kommentarer
Postat av: Carina

Nya tröjor?

2010-12-09 @ 09:01:50
Postat av: Evelina.

Nej det ar nagra av dom trojorna vi fick for lange sen, har inte visat dom bara.

Star POWER i olika sprak for alla olika nationaliteter vi har.

2010-12-09 @ 16:00:10
Postat av: Carina

Passande just nu eller hur?PUSS

2010-12-09 @ 20:17:29
Postat av: Evelina.

jaa vi bär våra daytona tröjor eller in lochte we trust varje dag nu!

2010-12-10 @ 04:35:43
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0