Allt blir vad du gör det till.

Vaknade lagom tidigt imorse, så jag och mor for iväg till sol&motion för att bättra på den snygga vinter-brännan. Efter det blev den en snabbis på McDonalds sen skjutsade jag henne till jobbet. Någon måste ju jobba. Själv for jag till HC och uträttade lite ärenden. Införskaffade mig även en ny väska till ett kanon pris! Endast 149 rikstaler.

Snart ska jag åka och hämta lillebror på skolan och sen åka en tur med honom innan träningen. Onsdagar är sega, 3 timmars träning sliter på en kan jag lova!



Jag vill ha solbrända ben, precis som det ska va!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk så snygg kropp du får då, då är det väl värt 3 tim

2010-01-20 @ 16:17:23
Postat av: Evelina.

Om de tre timmarna skulle göra att jag fick snygg kropp.. Vad har jag då gjort på träningarna i alla dessa år? haha

2010-01-20 @ 22:43:44
URL: http://evelinassons.blogg.se/
Postat av: Deniz

hon har redan världens finaste kropp!

2010-01-21 @ 01:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0