I love my life.


Mitt liv är fullt med glädje och spännande saker nu! I like this.
Gårdagskvällen blev bra. Hade lite gäster över på middag. Pappa hade tänkt att grilla men vädret tillät endast ugnsstekt så det fick det bli. Väldigt gott vilket fall. Blev även lite sällskapsspel och självklart BLUFF. Gissa vem som vann första omgången! JO JAG!
Efter en mycket god efterrätt bestående av bär, cheesecake, glass och grädde for jag och grabbarna grus till biosalongen för att slå oss ner i 2,5 timmar och se Inception, bra film. Väldigt kronglig dock men den var rätt grym ändå.

Idag har jag susat runt med Linda i stan, Maxi och i lite matbutiker. Tjejen springer som bara den för att hitta jobb, det är så det är nu när man är "arbetslös" efter studenten. Hoppas hon får något napp. Blev en del shopping också, tackar aldrig nej till shopping!

Har precis hjälpt mamma med maten, så snart blir det middag sen iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0