Cykeltur.

Jag vaknade ganska tidigt idag, så tog mig i kragen och gjorde frukost medan Deniz fortfarande låg kvar i sängen och sussa. Därefter tog vi en sväng på stan och sedan Hageby för att hämta mina skor. Det blev ett par skor införskaffade till Deniz också, mycket fina blå och vita seglar dojor! (Kommer bilder på skorna senare) Deniz hittade med ett par fin fina solglasögon. Very nice!
Nu ska jag iväg till badet för årets sponsorsim. Deniz är redan där och simmar själv, kul!
Årets verkligen roligaste händelse!

Kommentarer
Postat av: Michelle Franzén

värsta dagen på året! :S

2010-05-31 @ 21:14:15
Postat av: Evelina.

SV Michelle: Jaa det var precis det jag menade!! :D

2010-05-31 @ 21:15:41
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0