Suicides.

Inte min dag idag!
Borjade med att vackarklockan inte ringde sa pa 6 minuter fick jag packa ihop allt och rusa ut till bilen, for att hinna till morgontraningen som borjade 5.45. Tankte att jag skulle ta det lite lugnt, eftersom min kropp ar helt slutkord men icke sa nicke. Jag fick gora stationsarbete i baskethallen. 9 eller 10 olika stationer, 1 minut pa varje sa snabbt man bara kan. (Inga latta stationer heller!) Istallet for nagra sekunders vila som vi brukade fa sa skulle vi gora suicides, springa idioten som vi sager pa svenska langs hela baskethallen, sa snabbt man bara kan. Inte nog med att vi overlevde ett varv. Det var ett varv till men istallet for idioten var det sprinta till andra sidan och tillbaka! Och vi fick ingen vila alls. Nar vi bytte stationer skulle vi springa snabbare an ljuset for att hinna borja med nasta station i tid. Pust och ston, jag har aldrig varit med om nagot sa jobbigt i hela mitt liv!!!!



Eftermiddagstraningen tack och lov var avsims pass:
Insim: 400 ss, 300 ben, 200 drill, 100 ss
20*25 spec TPT/Hog fart
8*300 1 fj, 1 fr, 1 ry, 1 fr osv.
800 fr dolme, paddel, snorkel
16*50 fr Undervattensjobb till 12.5m/ ss/ vandning med 12.5m undervattens jobb
200 avsim


Fick reda pa att Kristin, min assisterande tranare, vill att en annan tjej ska flytta in i mitt rum! Fan jag hoppas verkligen inte det. Ingen emot henne, men det ar sjukt jobbigt att dela med nagon annan! Och jag mister min stora sang :(

Det positiva idag var val mitt matteprov. Hade 95% sa det var ganska bra eftersom jag inte fattade nagonting!
Deniz fick in en 100% pa sitt matteprov idag med, och den matten kan jag lova att man inte fattar ett skit av!

Nu sitter jag i skolans bibliotek och gor klart mitt engelska portfolio. Ska lamna in det imorgon full med arbeten och uppgifter eftersom var kurs tar slut den har veckan.
Tog dock en break for att kolla lite page-frisyrer. Ja, jag ar inne pa att klippa page igen, vad tycker ni?






Inte for att dessa bilder visar page men jag illar dessa bilder pa Mary-Kate Olsen!


Kommentarer
Postat av: Carina

Så som du hade på kortet med dej o Linda isåfall.Vem ska flytta in?

Ett ordentligt pass alltså.

Puss

2010-10-19 @ 15:57:37
Postat av: Evelina.

Jag vill inte ha riktigt sa kort. Sana fall till sommaren. Ska nog klippa mig i helgen men inte sa mycket pa langden tror jag. Tunna ut det bara, sen blir det kanske kort page till sommaren.

En tjej som heter Rachel. Det ar hon som gor 1.07 pa 100fr i yards :S Hon ar inte alls bra pa att simma, hon kan typ inte simma....

2010-10-19 @ 17:49:11
Postat av: margareta

Om Rachel flyttar in kan du glänsa lite med dina fina tider så har hon ngn att se upp till....

2010-10-19 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0