JIPPIE!!!

No morning practice tomorrow! "I'm a happy horse" som Dansken skulle sagt.
Som sagt morgonträningarna började i måndags. Två dagar har gått och jag har aldrig haft sån här träningsvärk!

I helgen så spenderade vi en dag i Orlando för shopping. Köpte mig ett skal till datorn, vilket visade sig vara förstort när jag kom hem så måste tillbaka till Orlando och byta det. (Apple store finns inte här). Införskaffade lite fina saker till familjen också som jag ska ta och försöka skicka hem imorgon. Förlåt mamma, hann inte ta kort på huset innan det blev för mörkt! Det får bli en av uppgifterna imorgon istället.

Beställde två nya baddräkter och lite mer i helgen med, jag är ett riktigt nike fan nu! Hoppas allt kommer snart.
Nej nu ska jag hoppa ner i sängen, och njuta av min sovmorgon jag har imorgon, lämnar huset 7.20!
Jag Eric Deniz Simon(dansken)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag väntar!!

2010-09-22 @ 17:10:28
Postat av: Evelina.

du får vänta lite till, jag har mycket plugg idag! Skickade paketet idag dock :) hoppas det kmr fram snart :)

2010-09-23 @ 01:50:10
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0