Practice.

Gårdagens simträning var inte så rolig. En serie var 30 min i sträck. Stannade någon skulle man börja om på noll. Men imorse var den sjukt jobbig. Började med uppvärmning, sen skulle vi springa runt en sjö (ungefär som lillsjön i Norrköping) och sen hoppa i och simma, 4 varv!!! Såhär:

• Löpa 4 varv runt sjön
• Simma 800
• Löpa 3 varv
• Simma 600
• Löpa 2 varv
• Simma 400
• Löpa 1 varv
• Simma 2 varv
Ni hör ju bara hur jobbigt det låter! Tak gode gud att det var simning mellan alla fall, annars hade jag dött!
Efter passet tog Coach med oss till ett frukostställe och bjöd hela laget på frukost. Mys!
Ingen mer träning i helgen, men känner att jag kommer må dåligt i kroppen imorgon. Hell yeah!
Nu ska jag sova, Night!

Kommentarer
Postat av: margareta

Vilka pass ni har!!! Men vad vältränad du kommer att bli. Kämpa på! Jag får träningsvärk bara jag läser om passen. Simma lugnt// Margareta

2010-09-26 @ 13:35:09
Postat av: Carina

Det kan man kalla träning!Något för elit?

2010-09-27 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0