So tierd.

Dagen började 6.30 med:
• frukost i skolan
• matte
• engelska skriv (prov)
• engelska läs (prov)
• lunch
• student success
• undersökning på sjukhuset
• stranden (sjukt stora vågor idag)
• middag at five guys (hamburgare, vi hade ingen ork för att laga mat)
• homework med mattias

Det var hela min dag det! Duktigt. Imorgon börjar jag inte förän 9.30 men ska till skolan för plugga kl 8.
Sen bara en lektion på fredag så är jag ledig i tre hela dagar! Dock blir det mycket läxor då men i alla fall.
Undersökningen gick bra idag. Väger 110 lb, känns ganska mkt att säga att man väger "110", men det är nog inte så mycket för alla här skrattar och säger det och säger "well you´re tiny"..

Nu håller jag på att somna. God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0