Extreme room makeover?



Är mycket inne på inredning nu också. Hela kvällen igår satt jag inne på IKEA's hemsida och bara drömde mig bort. Funderar på att måla om rummet hemma i Sverige när jag kommer hem. (Har dock inte pratat med mina kära föräldrar om det än, men när de hör planerna blir dom nog nyfikna.) Saknar IKEA så mycket! Visst, vi har en i Orlando, en timmes bilresa här ifrån, men har aldrig varit där än. När jag kommer hem till Sverige ska jag definitivt till IKEA och införskaffa mig dessa två dekorationer, (dock ska båda vara svarta) och sedan en STOR spegel med svart ram. Plus lite fina ramar och rama in mina bilder från fotoklassen. Det kommer bli sååå snyggt!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Det blir väl Linköping första helgen-Filbyter.Simmar inte du måste du följa med o kolla!PUSS

2011-04-05 @ 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0