My Friday.



Mesta delen av dagen spenderade vi i foto studion. (Bilderna visar jag vid ett annat tillfälle då jag lagt in bilderna på datan.) Tog evigheter för oss att komma in, på grund av den sega gubben som gav ut nyckeln. Tog ganska många bilder, men måste nog dit nästa vecka igen och ta mer. Fan vad roligt det är med fotografi!

När vi kom hem la vi oss och sov lite vid poolen. YES solen is back! Har gått och varit små deppig hela veckan på grund av regnet och stormen, men nu är solen här igen! Klippte nyss Deniz hår också. Det blev rätt så bra, min första "kund" så jag får vara nöjd, haha!
Nej nu ska jag gå och göra lite chicken nuggets och ris så ska jag och grabbarna grus käka middag. Lätt och gott! Ikväll blir det lugn filmkväll, och imorgon åker jag, Simon, Mattias och Cali till Jacksonville för lite foton och shopping! Sen blir det nog utgång på kvällen. Men nu: MAT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Finns en hel del att ta ifatt ;D Hoppas jag hamnar nära dig när jag åker till USA:) Skulle vara riktigt nice!

2011-04-02 @ 16:26:07
URL: http://vilhelminan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaha, så det är inte säkert att du stannar ett år till =/ Men jag håller tummarna;) Allt är på g nu. Datum som är satt att åka är 25 juli. Sen kan ju datumet röra sig lite med det är målet:)

2011-04-04 @ 12:22:56
URL: http://vilhelminan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0