New lens.

Igår kväll satt jag i ungefär en och en halv timme och försökte skapa ett ebay-konto. Det är inte det att jag är dum på något sätt och inte fattar hur man gör, utan man kom aldrig vidare till nästa steg i processen liksom. Irriterande! Köpte tillslut en ny lins, 18-105mm för er som säger det nåt.
Sen idag försökte jag skapa ett ebay-konto, bara för att testa och det gick! Då tänkte jag; "jag kan ju testa buda på någonting som snart tar slut, där är det säkert många som budar så jag inte vinner" och vups så vann jag en annan lins, wide angle 35mm, för 400 spänn! Fattar ni hur billigt det är eller? Visst den är inte sprillans ny, men den fungerar säkert lika bra för det! Så nu för 2000 rikstaler så får jag en sprilans ny lins (vilken jag ville ha) plus en begagnad extra! Sjukt bra! Nu återstår det bara att vänta och se när de kommer..

Kommentarer
Postat av: patricia

KANON!!! jag skulle med vilja ha en annan till min kamera! Mest en som förstorar en miljon gånger ler!

kram

2011-05-02 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0