Orlando.


Hela dagen spenderades i Orlando. Åkte iväg tidigt på morgonen för att skjutsa grabbarna grus (Simon & Mattias) till skolan och käka frukost för att sedan ta oss vidare mot Orlando. Ligger i sängen och är helt död. Träningsvärken har tagit kål på mig hela dagen när vi har gått så mycket. Många i laget är ute på klubben nu men vi européer är så lata och ligger hemma och ska sova! Vi tar vårt eget party imorgon istället. Nej, nu ska jag sova, berättar mer om dagen imorgon (om jag har tid). Men jag kan säga det att jag stötte på många "kändisar" idag...
God natt!

Kommentarer
Postat av: Patricia

är kortet taget i orlando? eller vid HC???

2011-04-23 @ 23:25:02
Postat av: Evelina.

vid HC :P haha annars hade det varit lite läskigt :P

2011-04-24 @ 03:01:16
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/
Postat av: patricia

Ja för det var liiiite mycket likt hageby!! ler

2011-05-02 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0