Shopping.

Hade inte tid igår att visa mina senaste inköp, men tar mig tiden nu:


1. Lauren Conrad's bok Style: Hennes nyaste bok, och den vänder sig till oss tjejer som aldrig kan bestämma sig vad vi ska ha på oss! Hon ger tips och idéer, inte bara om olika outfits och mixa och matcha, utan även hur man bygger upp sin garderob, hur man shoppar and so on. Har bara blädrat igenom den och läst introduktionen men jag älskar den redan!

2. ELLE Magazine's bok The ELLEments of personal style: Har även här bara bläddrat igenom och strö läst lite grann, men älskar den här också! Man får titta in i massa kändisars garderober, hus, liv, jaa allt! Tips och idéer om sin egen stil. Båda böckerna är riktigt snyggt designade och genomtänka, älskar att bara sitta och bläddra i dom.



Köpte även dessa 4 muggar på Anthropologie. Den butiken var riktigt härlig! Hade inrednings grejer plus kläder. Kläderna var inget att hurra över, dyra och inte något speciellt liksom. Men fanns hur mycket söta inrednings grejer som helst! Jag och Cali gick runt där inne i en evighet alltså. Köpte dessa för att har dom i mitt framtida kök, antingen hängandes på väggen eller uppställda på någon hylla. Home sweet home!

Kommentarer
Postat av: Carina

Får ta dem i handbagaget annars?För de är väl i porslin?PUSS

2011-04-05 @ 09:40:20
Postat av: lovisa

fina!

2011-04-05 @ 10:03:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emily

Ooh nice! (:

2011-04-05 @ 10:09:36
URL: http://syntheticdarkness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0