Universal studios.


Som sagt, igår åkte jag och Deniz och spenderade hela dagen i Orlando. Började med lite karusell åkning på Universal. Var där när det öppnade, och det var så himla lyckat! Inga köer alls. Sist vi var där stod vi i kö i minst en timme på alla attraktioner, men nu stod vi som längst i 20 minuter! Rock it som ni ser på bilden var endast 10 minuters kö bland annat, så vi sprang runt som små barn mellan alla berg-och-dal-banor. Sjukt roligt!
(O jaa, den går i 90 graders vinkel rätt upp!!)

Efter det åkte vi till Florida Mall för lite shopping. Själv införskaffade jag mig en byxdress plus en spets t-shirt från H&M. Sen kommer jag snart få hem skor till banketten som är i början av maj. Deniz köpte sig en t-shirt och en skjorta, snyggt! Conscious Collection från H&M förstås.

Nu sitter vi, (jag Mattias och Deniz) och väntar på Simon och Bia som ska komma hem från Orlando, så vi kan komma in i deras hus och låna stora TVn för lite filmkväll.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ta massor av kort från banketten!Åkte du den här karusellen? Jag hade svimmat! PUSS

2011-04-25 @ 22:27:32
Postat av: Evelina.

Ja det gjorde jag :) Vi ska nog dit på fredag igen tillsammans med Simon. Försöka utbyttja vårt årspass så mycket som möjligt så vi tröttnar ;)

2011-04-26 @ 19:52:32
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0