Florida Southern.

Förra helgen åkte vi söderut för att tävla mot Florida Southern. Det blev en helt lyckad tävling; killarna vann, (vi tjejer är ju inte så många längre) helt okej tider och en solbränna på köpet.
Jag började med 200 medley där jag gjorde 2,10 och knep första platsen, samma placering på 100 fritt där jag slog den "oslagbara" tjejen, och diskade i frisims laget.
Det var väldigt skönt att simma utomhus, tror det är första gången jag tävlar ute i januari. Nu är värmen på väg!


// TRANSLATE //
Last weekend we traveled south to compete against Florida Southern. It was a completely successful meet; the guys won, (we girls are not so many anymore) allright times and a nice tan.
I started with the 200 medley where I did 2.10 on a first place, also won the 100 free where I beat the "unbeatable" girl, and got DSQ in the freestyle relay.
It was very nice to swim outdoors,think it is the first time I compete outdoor in January. Now the heat is on its way!

Kommentarer
Postat av: Carina

Nationals går den i 50m eller yard?Förstår att den går inne!

PUSS.

2011-02-03 @ 06:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0