Bahamas part 2, jetskii.

Jetskin var nog bland det roligaste jag någonsin varit med om. Jag hade kramp i käkarna när jag kom tillbaka in till land för jag hade skrattat så mycket. Och det kunde inte bli finare heller. Vattnet var helt blått och klart. Man kunde se botten till och med på dom ställen där det var "djupt". Helt underbart!


Translate

The Jetski was probably among the most fun I've ever been through. I had cramp in my jaws when I got back into the beach because I had laughed so much. And it could not be nicer, either. The water was completely blue and clear. You could see the bottom even in places where it was "deep". Absolutely wonderful!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0