Oh sunny day.

Nu ligger jag ute vid pool området precis intill våra lägenheter tillsammans med Simon och Cali. Solen skiner och inte ett moln på himlen, kan det bli mer underbart?
Ska nog ligga här i en timme till, bättre på solbrännan lite, sen åka till skolan för fotografi kursen. Har varit ganska mycket skolarbete nu dessa två dagar, men trots det kände jag att jag kunde inte undgå att ligga ute i solen. Ligger här och gör min engelska läxa, så jag gör lite nyttigheter alla fall! Fick tillbaka mitt matteprov också, som jag var så orolig för. Missade nämligen alla genomgångar till det provet på grund av Nationals, men fick 94%!! YESS!!!

Nej nu ska jag hoppa i poolen en snabbis, dör av värmeslag snart!



Translate

Now I lie out in the pool area right next to our apartments, together with Simon andCali. The sun is shining and not a cloud in the sky, it can be more wonderful?
I think I'll be here in another hour, better your tan a bit, then go to school forphotography course. Has been pretty much school work now these two days, butdespite that I felt I could not help soaking in the sun. Located here and do myEnglish homework, so I do a bit utilities anyway! Got back my math test too, as I wasso worried. Missed namely all briefings to the test because of the Nationals, but got94%! YESS!

No, now I'll jump in the pool a quickie, dies of heatstroke soon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0