The Banquette.

Som jag berattade i tidigare i veckan sa hade vi banketten i tisdags. Tyvarr valde dom att lagga den en tisdags kvall, och exakt samma tid som vi hade var final i fotografi kursen. Sa vi fick ga till klassen, alla fem, uppkladda i vara fina klanningar och skjortor. Kunde smita dar ifran lite tidigare, for att hinna komma lagom till maten. God kyckling marsala! Darefter blev det prisutdelning, for alla olika idrotter. Sjalv blev jag Swimmer of the Year, och deniz blev Scholar-Athlete of the Year, sa det var riktigt roligt. Annars var det inte mycket mer an sa den kvallen. Men vi hann med en hel del bilder sa tankte visa er nagra, resten kommer upp pa facebook vid nagot tillfalle.


Jag och Cali med matchande klanningar. Fick manga kommentarer om det under kvallens gang, haha..

Mina tokskallar Simon och Mattias.

Prisutdelning tjejlaget. (Fran vanster: Sammy, Sara, jag, Kimba och Hanna).

Prisutdelning for grabbarna, (Fran vanster: Micke, John, Deniz och Coach Gibb).

Ovre raden fran vanster: Jag, Meredith, Sara, Marie, Megan, Sara, Hannah. (John och kevin i bakgrunden).
Nedre raden fr. v: Cali, Nikki, Sammy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!

Vad var priset då? Diplom?

PUSS

2011-05-05 @ 22:26:58
Postat av: Evelina.

Ja :)

2011-05-06 @ 01:50:01
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0